Szukam pomocy w okolicach Wrocławia

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
Awatar użytkownika
Jawor
pisklę

Szukam pomocy w okolicach Wrocławia

Post autor: Jawor »

Witam mam na imię maciek i jestem z pod wrocławia.Mam 15lat i bardzo interesuje mnie sokolnictwo :mrgreen: .W praktyce jestem zielon, nigdy nie spotkałem sokolnika :oops: ,ale w teorii mam juz za sobą "Falconry" Emmy Ford i szykuje się do kupna następnych książek.
Bardzo bym prosił o jaką kolwiek pomoc np. jakie ksiązki,porady dla młodych zapaleńców,projekty wolier ipt.Z góry dziękuje
''Chwal ćwik''
garbus2
Site Admin
Kontakt:

Post autor: garbus2 »

jesli nigdy nie miales stycznosc z sokolnictwem to na pewno film "basic training" duzo ci unaoczni
Awatar użytkownika
Jawor
pisklę

Dziękuje za rade ,i prosze o jeszcze jakieś podpowiedzi,poniewarz najpierw chciałbym zdobyć jak największą wiedze o sokolnictwie,zgromadzić akcesoria , zbudować wolierei dopiero na końcu zacząć sie przygotowywać do kupna ptaka :smile: ,ale przedemną jeszcze długa droga :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jawor
pisklę

A i jeszcze czy znacie jakiegoś sokolnika w pobliżu wrocławia
Awatar użytkownika
Jawor
pisklę

Czy te trzy filmy autorstwa Nicka Foxa p.t. BASIC TRAINING ,w sklepie na tej stronie to wszysttko to samo tylko na różnych formatach??
garbus2
Site Admin
Kontakt:

dokładnie. niemniej najbardziej polecam wesje dvd. Poza tym pracuje nad druga czescia tego filmu ale jeszcze o potrwa bo ostatnio czasu coraz mniej
Awatar użytkownika
Jawor
pisklę

czy szczepki aylmeri zakłada się na obie nogi ptaka??Czy na jedną i przez nią przeciąga się oba pęta
i zakłada werblik??
Awatar użytkownika
przemek
stażysta

Post autor: przemek »

to dość dziwne pytanie ale odpowiem :twisted:
na obie nogi zakłada się szczepki, i przez obie szczepki przeciaga sie pęta :mrgreen:
a czy w ksiazce Emmy tego nie ma??? :shock:
Awatar użytkownika
Jawor
pisklę

no jest ale nie jest powiedziane wprost :mrgreen: .