Chce zostac sokolnikiem.. potrzebuje pomocy

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
Paulina
sympatyk
Posty: 15
Rejestracja: wt gru 29, 2009 7:19 pm

Chce zostac sokolnikiem.. potrzebuje pomocy

Post autor: Paulina »

Witam !
Chce zostać sokolnikiem, mam pełną teczkę papierów na ten temat ale szczerze mówiac nic z nich nie rozumiem.
Morze ktoś z was powie mi jak zacząć ?
Grzegorz
stażysta
Posty: 188
Rejestracja: śr lis 18, 2009 8:54 pm
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz »

witam
koleżanko albo masz dziwne informacje w tej teczce że nie możesz zrozumieć albo przeczytaj jeszcze raz powoli ze zrozumieniem. Ja też jestem początkującym który poznawał literatury dotyczące drapoli ale teraz Ucze się od sokolnika i dzięki niemu dowiaduje się wiecej niz literatura i taka wiedza przekazywana przez osobe doświadczona lepiej jest przyswajalna dla mnie dla Ciebie pewnie też tak będzie wiec poszukaj jakiegos miłego sokolnika z okolic i tam się ucz . A co najważniejsze jak tu już na forum piszą bo taki tematy juz są tu wałkowane kilkakrotnie od czego zacząc ,,Zastanów się czy napewno bedziesz chciałą się tym zajmować " drapole to nie kury i z nich jak sie znudza rosołu nie zrobisz . A i co najważniejsze podobno Kursy sokolnicze są fajne wiec warto tam sie udać w nowym roku i od tego tez zaczynać . Ja jako początkujący napewno się wybiore w tym roku. pozdrawiam
Paulina
sympatyk
Posty: 15
Rejestracja: wt gru 29, 2009 7:19 pm

Post autor: Paulina »

Hmm pewna osoba z forum już dała mi trochę wskazówek wiec pójdę ich śladem...
A na kursy z przyjemnością bym się wybrała jak tylko dowiem się co gdzie i jak..
Pozdrawiam :)
garbus2
Site Admin
Posty: 2092
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 10:54 am
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Post autor: garbus2 »

to moze zacznijmy od tego co to za papiery w tej teczce?
Paulina
sympatyk
Posty: 15
Rejestracja: wt gru 29, 2009 7:19 pm

Post autor: Paulina »