Kilka pytań

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
Zwierzak
pisklę

Kilka pytań

Post autor: Zwierzak »

Witam jestem na tym forum nowy i zainteresowałem się niedawno sokolnictwem i chciałbym wiedzieć czy trzeba być pełnoletni, czy pustułka, drzemlik lub kobuz są dobre na początek chodzi mi o to który z tych jest dobry na początek jaka wielkość woliery jest odpowiednia dla niego, ile godzin muszę z nim spędzać dziennie, a i ja nie chce z nimi polować tylko latać to i tak muszę zostać myśliwym czy jak chce się tylko latać to nie potrzeba nic,

Sorry za ort czy inne rzeczy ale jestem dysgrafikiem.
JoHn DuMbaR
sokolnik

Post autor: JoHn DuMbaR »

Dlaczego pierwsza rzecza jaka robia nowi na forum jest pisanie wciaz tych samych #$%^&*$$...no Deja Vu
I na Boga...czy w obecnych czasach kazdy ma na cos papierek?
Poczytaj forum a zobaczysz ze twoje watpliwosc zostana szybko rozwiane.
Jak dla mnie temat do usuniecia...
Zwierzak
pisklę

Sorry ale nie wiedziałem o czym napisać z tego co już przeczytałem to muszę pierw przeczytać o tym zdobyć info o danym ptaku nie wybierać małych tylko te większe, a jeśli pewnie chodzi o czas to sam ustala ile z nim czasy spędzać tak.

Możesz mnie poprawić bo pewnie się mylę.
JoHn DuMbaR
sokolnik

Jak nie wiesz o czym pisac to po co w ogole zaczynasz :). Poczytaj forum kup ksiazke / film zadaj przemyslane pytanie i od razu zaskarbisz sobie ludzka przychylnosc.
pozdrawiam.
Zwierzak
pisklę

A to są książki i filmy są po ang jeśli tak to mogę coś tam z nich skumać bo nawet dobrze rozumiem ang. ale nie perfekt. Dzięki poszperam jeszcze na forum a jutro poszukam w empiku i w księgarniach a jak tam nie znajde to kupie w necie.
JoHn DuMbaR
sokolnik

kazach
stażysta

Post autor: kazach »