Przypadek czy przeznaczenie?

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
radowit
pisklę
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 03, 2008 1:45 pm

Przypadek czy przeznaczenie?

Post autor: radowit »

Witam z racji ze jestem amatorem i nie jestem w temacie mam nadzieje ze tu dowiem sie czegos wiecej....niecały tydzien temu byłem w lesie na grzyby, zamiast grzybów znalazłem drapieznego ptaka, najprawdopodobniej jastrząb...ptak był mały, nie był w pełni opierzony, nawet nie uciekał kiedy do niego podeszłem, siedział sobie pod drzewem...pewnie nie miałby szans na przezycie nawet nie umiac latac... zabrałem wiec go do domu...tego samego dnia zabrałem go do weterynarza ten stwierdził ze został najprawdopodobniej wyrzucony z gniazda, stwierdził tez ze ptak jest zdrowy...mineło kilka dni, karmie go i ptak nabiera sił...nawet nieźle sobie już radzi w powietrzu...pytanie czy moge go teraz jakoś wyszkolić i zatrzymac? nie mam w poblizu nikogo kto sie zajmuje ptakami drapieznymi, a sam od dawna chciałem miec jastrzebia...piszcie co mam zrobić? zamówiłem jakąś książke o układaniu jastrzebi ale nie sądze zebym sobie sam poradził mając tylko książke...pozdrawiam
ZaP
sokolnik
Posty: 832
Rejestracja: wt sie 23, 2005 8:12 am
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ZaP »

odnieś na miejsce alblo włóż do gniazda jesli tam jest - rodzice go przyjmą !!
tercel
stażysta
Posty: 170
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 8:41 pm
Lokalizacja: słupsk

Post autor: tercel »

Skąd pewność, że to jastrząb? Opisz malucha-waga, kolor oczu i w jakim drzewostanie go znalazłeś. Najlepiej gdybyś zamieścił foto. Gdzie pomieszkujesz, twierdzisz że sokolników w okolicy twojego miejsca zamieszkania brak! Może jesteś w błedzie?
radowit
pisklę
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 03, 2008 1:45 pm

Post autor: radowit »

ciezko bedzie odnaleźć gniazdo....gdybym poszedł tam gdzie go znalazłem to i tak nei wiadomo jak daleko zdołał poleciec...zdjecia zamieszcze dzis...
radowit
pisklę
Posty: 8