Książki

Tutaj można umieszczać uwagi na temat tłumaczeń oraz sprzętu dostępnego w sklepiku na stronie oraz ogłoszenia dotyczące kupna / sprzedaży akcesorii sokolniczych
KojaCzek_amator

Książki

Post autor: KojaCzek_amator »

Potrzebuję porady co do zakupu przez internet książek (chodzi o tytuł strone itp.) jestem amatorem ale wkrecam sie do tego. Pozdrawiam wszystkich :D
garbus2
Site Admin
Posty: 2092
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 10:54 am
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Re: Książki

Post autor: garbus2 »

KojaCzek_amator pisze:Potrzebuję porady co do zakupu przez internet książek (chodzi o tytuł strone itp.) jestem amatorem ale wkrecam sie do tego. Pozdrawiam wszystkich :D
www.sokolnictwo.pl/sklep.php

a ogolnie zachecam do poczytania www.sokolnictwo.pl
Awatar użytkownika
Nowogrodzka
sympatyk
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 16, 2007 8:35 am
Lokalizacja: Tuchola

Re: Książki

Post autor: Nowogrodzka »

KojaCzek_amator pisze:Potrzebuję porady co do zakupu przez internet książek (chodzi o tytuł strone itp.) jestem amatorem ale wkrecam sie do tego. Pozdrawiam wszystkich :D
Znalazłam na Allegro:
MAZARAKI -Z sokołami na łowy (numer 280130542)
:lol:
Powodzenia w licytacji!!![/b]
Tomasz Szok
początkujący
Posty: 85
Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:09 pm

Post autor: Tomasz Szok »

Nie polecam na pierwszą książkę " Z sokołami na łowy". Nie jest to poradnik, jakiego szuka autor tematu. Wyłącznie historia sokolnictwa. O samym układaniu jest tylko kilka stron i do tego pobieżnie. Lepiej kupić coś ze sklepiku, np. :
FALCONRY, ART AND PRACTICE
TRAINING BIRDS OF PREY
MODERN FALCONER
A najlepiej wszystkie.
haggard
sokolnik
Posty: 2023
Rejestracja: pn gru 10, 2007 11:16 am
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: haggard »