hodowla sów

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
ODPOWIEDZ
malmax
pisklę
Posty: 2
Rejestracja: sob mar 05, 2011 11:30 am
Lokalizacja: lubelskie

hodowla sów

Post autor: malmax »

Witam moje pytanie odnosi się do znawców tematu ponieważ sam jestem zielony w hodowli ptaków typy sowy, sokoły itp. ale jak to w życiu bywa każdy na początku o tym nic nie wiedział;)

A przechodząc do rzeczy mój post wiąże się z tym iż zajmuję się pól profesjonalną hodowlą pewnego rodzaju drobiu, gdzie znajomy niedawno sprowadził mi z Holandii inkubator pochodzący właśnie z hodowli sów. I tu moje pytanie czy w Polsce ktoś się tym zajmuje, chciał bym zapytać czy u nas w naszym kraju tego typu rynek jest już wystarczająco rozwinięty aby w ogóle myśleć o tego typu hodowli? Wydaje mi się ze nawet jeśli indywidualnych odbiorców było by mało to przecież chyba hodowla takich ptaków dla potrzeb środowiskowych i dalsza odsprzedaż do lasów, puszczy itp. mogła by być opłacalna, wydaje mi się iż z uwagi na postęp cywilizacyjny jest co raz mniej tych ptaków w naszym kraju więc ministerstwo ochrony środowiska mogło by być zainteresowane takimi ptakami... Co to tym myślicie jako osoby z branży? Ja oczywiście na daną chwilę jestem zielony w tym temacie ale przecież do wszystkiego są książki a znajomości pewnego typu już mam u producenta z Holandii które mógł bym rozszerzyć. Oczywiście jestem również miłośnikiem zwierząt i nie chodzi mi tu o hodowlę ze tylko kasa i kasa się liczy, ale jeśli na swoim zamiłowaniu można dodatkowo zarobić to czemu nie, z czegoś żyć trzeba...

Z góry dziękuję za wszelkiego rodzaju wskazówki;)
JoHn DuMbaR
sokolnik
Posty: 1867
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 2:52 pm
Lokalizacja: South Dakota

Post autor: JoHn DuMbaR »

Kolego w Polsce takie hodowle juz istnieja, nie tak dawno byla nawet na ten temat dyskusja.