Kontakt

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
AcciperFan
pisklę
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 02, 2010 5:01 pm
Lokalizacja: Płock

Kontakt

Post autor: AcciperFan »

Z góry przepraszam za nowy temat. Ale proszę o wyrozumienie ale zaznaczam również Nie jestem pełnym laikiem w tych sprawach.W tym poście głównie chodzi mi o znalezienie osoby umożliwiającej obcowanie praktykowanie spojrzenie z praktycznego punktu widzenia na Sokolnictwo.Poszukuję osoby posiadającej, mającej dostęp, obcującej oraz znającej się i praktykującej Sokolnictwo. Posiadającej Ptaki drapieżne aczkolwiek głownie interesują mnie Acciper-y. Na przyszły sezon planuję zakup AG lub HH. Tu wiem opinie rożne przeczytam na temat AG.. Że nie dam rady. Ale lubię wyzwania a krzywdy ptakowi nie zrobię. Osoby o których pisze najlepiej gdyby mieszkały W okolicach Płocka-Warszawy. Wszystkie osoby mające szansę pomoc mi w tej sprawie prosiłbym o kontakt pod nr GG lub Adresem @male.
GG-5161091
@-drapole1@o2.pl
Pozdrawiam.
praga
stażysta
Posty: 147
Rejestracja: czw sty 28, 2010 8:43 pm
Lokalizacja: wa-wa

kontakt

Post autor: praga »

witam. mieszkam w warszawie 0792 887 237
Grzegorz
stażysta
Posty: 188
Rejestracja: śr lis 18, 2009 8:54 pm
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Kontakt

Post autor: Grzegorz »