nawiąże kontakt z sokolnikami z Śląska

Informacje dla początkujących sokolników i osób chcących nimi zostać
ODPOWIEDZ
tomlos
pisklę
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 24, 2010 9:50 pm
Lokalizacja: k.Gliwic

nawiąże kontakt z sokolnikami z Śląska

Post autor: tomlos »

witam, szukam sokolnika z Śląska,najlepiej z okolic Gliwic,Rybnika który weźmie pod skrzydła i wytłumaczy co z czy i jak się to je :)

pozdrawiam
biba7
pisklę
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 15, 2010 10:01 pm

zagubiony

Post autor: biba7 »

witam . Trochę z innej beczki . Jestem z okolic Rydułtów koło Rybnikai kolega mi mówił że koło niego zamieszkał chyba sokół ( nie znam się) , co dziwne ma na nogach jakieś wstążki a co dziwne pasie się z bażantami, więc pomyślałem że może komuś uciekł . przepraszam że zaśmiecam ale może znajdzie się właściciel
pozdrawiam
JoHn DuMbaR
sokolnik
Posty: 1867
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 2:52 pm
Lokalizacja: South Dakota

Post autor: JoHn DuMbaR »

od kiedy jest obserwowany?
Awatar użytkownika
Mbartnik
młodszy sokolnik
Posty: 280
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:32 pm
Lokalizacja: Wzgórza Strzelińskie
Kontakt:

Re: zagubiony

Post autor: Mbartnik »

biba7 pisze:...pasie się z bażantami, ...
:?: :?: :?:
Tak z ciekawości - co to znaczy ?pasie?
Awatar użytkownika
PRO333
sympatyk
Posty: 25
Rejestracja: śr gru 08, 2010 4:41 pm

Post autor: PRO333 »

Kolega pewnie miał na mysli, że sokół dziobie razem z bażantami ziemie. :mrgreen: Wydaje mi się to jednak mało realne, z tego co wiem sokoły odżywiają się mięsem. Jest też druga opcja-kolega niechcący dodał "z" i dwie spacje, bez tego wyszłoby "sokół pasie się bażantami" i wg. mojej opinii byłoby bardziej prawdopodobne. :lol:
Awatar użytkownika
Stachu
sokolnik
Posty: 804
Rejestracja: sob sie 25, 2007 3:53 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stachu »