Fotograf [Opole] , sesja zdjęciowa

Tematy ogólne związane z ptakami drapieżnymi
Indeo
pisklę

Fotograf [Opole] , sesja zdjęciowa

Post autor: Indeo »

Witam szanowne grono! Jestem fotografem z Opola. Wpadłem na pomysł zrealizowania sesji zdjęciowej z dziewczyną i z drapieżnym ptakiem utrzymaną w gotyckim klimacie. Ludzie robią zdjęcia kobietom z gadami, wężami, a to byłoby coś zupełnie nowego. Napewno byłaby to tez ciekawa i oryginalna pamiątka dla właściciela ptaka.
Zapraszam do zapoznania się z moimi zdjęciami na mojej stronie www.the-photo.pl a zainteresowanych proszę o kontakt

Pozdrawiam
Tomek
M.Kamińska
początkujący

Post autor: M.Kamińska »

Wysoka i szczupła nie jestem, urodziwość pod dyskusję trzeba by poddać :razz: ale ptaka drapieżnego mam - więc już chociaż jeden warunek spełniam :mrgreen: a zrobić taką sesję to bardzo fajny pomysł - dzieciaki i wnuki by potem opowiadały jaka to z ich matki/babki laska była i do tego z wielkim ptakiem :lol:
No ale niestety z Opola do Gdyni daleko :cry:
Kuba1997
młodszy sokolnik

Post autor: Kuba1997 »

M.Kamińska pisze:Wysoka i szczupła nie jestem, urodziwość pod dyskusję trzeba by poddać
No już nie przesadzaj :wink:
piter27
pisklę

Post autor: piter27 »

A co nie może być facet? :D
haggard
sokolnik

Post autor: haggard »

po co odgrzewać kotleta sprzed dwóch lat? daty czytaj kolego
Indeo
pisklę

Post autor: Indeo »

Odgrzewam temat. Planuję w tym roku w końcu wykonać sesję z modelką i jakimś drapieżnym ptakiem (jak się uda). Jeśli ktoś z woj. opolskiego dysponuje ptakiem i byłby chętny to proszę o kontakt ;)

Pozdrawiam
Tomasz Kochanowski
http://the-photo.pl/
kama13m
pisklę

Post autor: kama13m »

Hej jestem z opolskiego ;) Nie jestem modelką ani też nie posiadam ptaka. Fascynuje mnie fotografia i lubię być fotografowana ;) Jeśli mogłabym się przydać proszę o kontakt ;) Jeśli był byś zainteresowany mogę przesłać parę swoich fotek ;)
JoHn DuMbaR
sokolnik

Post autor: JoHn DuMbaR »